Tuesday 27 March 2012

Teiselpool ekvaatorit kängurumaal nr. 11

Homme hommikul (4.04.2012) kell 8 istun oma suurde majaautosse ning hakkan teokombel oma majaga koos ringi sõitma. Nimelt liigume umbes 500km põhjasuunas ning juba neljapäeva hommikul kell 7 algab minu esimene päris tööpäev mu punase traktori roolis. Lõpuks ometi saan hakata neid Austraalia tühjasid maanteedeääri niitma.

Seoses sellega, et ma Carnarvonist ära lähen, muutub suhteliselt olematuks ka minu (Interneti) leviala. Kuigi minu Interneti- ja telefoniteenuste pakkujaks on Telstra (Eesti mõistes EMT), pole sellest eriti kasu, sest linnadest väljaspool on levi siin lausa olematu. Nimelt hakkame umbes kümne päeva või kahe nädala tagant sattuma "linnadesse", kus peaks olema ka levi. See sama päev on ka minu ainuke vaba päev (võin unustada nädalavahetused, pühad jms.). Kogu minu elu hakkab koosnema pikkadest tööpäevadest (7-16:30). Sellel samal vabal päeval pean jõudma pesta oma pesu, käia poes, et täiendada järgmise reisi toiduvarusid ja tegema kindlasti veel sadat tähtsat toimetust. Lisaks peaksin jõudma ka veidi puhata ning Internetis käia. Eks paistab, kas ja kui palju ma seal siis nüüdsest olema hakkan, kuid kõiksugused e-mailid jms. asjad on endiselt ja alati oodatud ning teevad mu tuju kindlsati heaks. Ärge siis pahandage, kui minu käest kiireid ega sisutihedaid vastuseid ei saa. Mõtlen teile ikka ja alati!

Nüüd veel paar sõna sellest, mis ma siin korda olen saatnud. Ükspäev käisime kohalikus pizzakohas ning tellisime sealt endale pizzat. Maitses päris hästi ning mu kõht oli hiljem ilmselgelt liiga täis. Kuna täna on meie viimane võimalus nautida seda vähestki tsivilisatsiooni, siis plaanime minna ja õhtuks uuesti pizzat osta. Ka jäätist nautisin täna täiega. Poest tuleb meil tuua tegelikult väga palju asju. Nimelt pidime tegema toidunimekirja järgmiseks kümneks päevaks. Midagi ei tohi olla liiga vähe ega liiga palju, sest üleliigset ruumi pole ning külmik on tilluke. Üks näide meie toidukogustest. Näiteks on ülemus arvamusel, et me peame sööma vähemalt kolm puuvilja päevas. See meeldib mulle ning tähendab, et peame ostma kümneks päevaks 93 puuvilja. 93 selleks, et kui mõni läheb halvaks. Kaasa ei saa osta asju, mis kaua ei püsi, seega on eelistatud näiteks õunad, apelsinid jms. Väga hea asi on see, et ülemus maksab kogu meie toidukraami kinni ning tööd tehes meil raha praktiliselt kuluma ei hakka, sest ka elamine on ju tasuta. Kuna välja ka kuskile minna ei saa (pole ju kuhugi minna, kui asud keset pärapõrgut), siis on see ideaalne võimalus veidi Vääna remondi jaoks koguda.

No comments:

Post a Comment